Servis frižidera u Novom Sadu

Frižider ne hladi, ledi previše, curi ili pravi buku? Majstor Aca rešava sve kvarove na modernim i starijim modelima. Složeniji zahvati se obavljaju isključivo u radionici – današnji frižideri koriste zapaljive rashladne fluide (izomer butana), pa je bezbedna procedura punjenja, ispiranja azotom, zavarivanja i vakuumiranja moguća samo u kontrolisanim uslovima. Uređaj ćemo preuzeti sa vaše adrese i vratiti ga nakon testiranja.

Pozovite ili ispunite formular:

061/131‑7078

Više od tri decenije iskustva u servisiranju frižidera svih brendova. Stručno popravljamo Gorenje, Beko, LG, Samsung, Bosch, Whirlpool, Candy, Electrolux, Indesit i druge. Testiramo frižider u kontrolisanim uslovima, radimo sa originalnim delovima i dajemo fiskalni račun i radni nalog.

Servis frižidera

Gorenje • Beko • LG • Samsung • Bosch • Whirlpool • Candy • Electrolux • Indesit • Vox • Tesla • Zanussi

Najčešći kvarovi na frižiderima

Česti problemi sa frižiderima imaju prepoznatljive simptome. Kada prepoznate jedan od ovih kvarova, pozovite stručnjaka — pravilna dijagnostika je ključna za dugotrajno rešenje.

Frižider slabo hladi

Prljav kondenzator, loš termostat ili kvar kompresora mogu dovesti do toga da frižider ne održava temperaturu. Profesionalno čišćenje i zamena neispravnih delova vraćaju optimalno hlađenje.

Frižider previše ledi

Nagomilavanje leda nastaje kada je temperatura suviše niska, kada je termostat neispravan ili kada je gumeni dihtung na vratima oštećen. Podešavanje temperature i zamena dihtunga rešavaju problem.

Curi voda u frižideru

Ako se voda pojavljuje ispod frižidera ili u frižideru, najčešći uzrok je zapušen odvod kondenza. Naš servis rešava ove i slične probleme na licu mesta.

Vrata se ne zatvaraju

Nepravilno zatvaranje vrata uzrokuju izvitoperen ili prljav dihtung ili oštećena vrata. Čišćenje, podešavanje i zamena dihtunga osiguravaju pravilno zatvaranje vrata.

Cenovnik servisiranja frižidera

Cene su informativne i zavise od modela, starosti i vrste kvara. Preciznu ponudu dobijate nakon dijagnostike.

Usluga Od (RSD)
Izlazak na teren i dijagnostika kvara 3 000
Zamena dihtunga (gume) na vratima od 3 000
Zamena termostata / senzora od 3 500
Zamena motora/kompresora od 15 000
Zamena ventilatora ili ventilacije od 4 500
Zamena elektronike / modula od 7 000
Čišćenje i servis kondenzatora / kondenzatorskih zavojnica od 3 000

Kako izgleda proces popravke frižidera?

1. Kontaktirajte nas

Pozovite ili pošaljite onlajn zahtev. Opišite simptome (ne hladi, ledi, bučan rad) i recite nam model frižidera.

2. Preuzimanje i dijagnostika

Dolazimo na vašu adresu, preuzimamo uređaj i transportujemo ga u radionicu. Ne praktikujemo brzinske „dopune freona" na licu mesta – savremeni rashladni sistemi zahtevaju pražnjenje, ispiranje i vakumiranje kako bi se kvar otklonio trajno. U radionici obavljamo kompletnu dijagnostiku u roku od 24–48 sati i javljamo vam se sa ponudom.

3. Popravka i testiranje

Radimo zavarivanje, zamenu delova i punjenje rashladnog sistema prema fabričkim specifikacijama. Svaki frižider testiramo u kontrolisanim uslovima kako bismo osigurali dugotrajan rad.

4. Vraćanje uređaja

Nakon uspešne popravke i testiranja, frižider vraćamo na vašu adresu. Uz uređaj dobijate fiskalni račun i radni nalog sa opisom izvršenih radova i ugrađenih delova.

Održavanje frižidera – saveti

Kontakt


Telefon: 061/131‑7078

Viber / WhatsApp: +381 61 131 7078

Email: pomagajmajstore@gmail.com

Adresa: Stefana Dečanskog 46, Novi Sad

Radno vreme: Pon–Sub 08:00–18:00

Pošaljite upit